pap hier, pre-halloween, racetrack

15 oktober 2014 - Nampa, Idaho, Verenigde Staten

Hiiiii,

Yessss, vanaf donderdag tot en met maandagochtend was papa hier!
Hij moest voor werk in Atlanta en Boston zijn dus had die bedacht dat die tussendoor wel even langs kon komen :)
Donderdag middag kwam die aan(ik was donderdag en vrijdag vrij dus kwam mooi uit) gingen Kathi en ik hem ophalen van het vliegveld! #hellogoodbyemomentje

Mijn host dad, mijn zusje en mijn neefje moesten racen vanaf donderdag tot en met zondag dus we waren de heletijd op de racetrack met vrienden en familie.
Was kei gezellig.
Mijn vader en zusje hadden niet gewonnen maar mijn neefje was tot de finale gekomen, hoppa. Maar uiteindelijk niet gewonnen helaas.
Anywayyy, was lachen:)
Veel bijgekletst met papa, over van alles en nog wat. Al die gekke verhalen uit Nederland weer gehoord ;)
Het is trouwens heel vreemd om weer de hele tijd Nederlands te praten.

We hadden ook pre-halloween op de racetrack. Echt nonde ju, al die pakjes zijn net zet zo sletterig als hier in Nederland met carnaval alleen dan zijn ze hier waarschijnlijk nog erger. Maar ik ging mooi mee in de traditie ;). American girl ofzoiets was ik, ik heb nog steeds geen idee wat het precies is, maar iets in de sfeer van Amerika.

En al de kiendjes gingen trick&treaten, was schattig al die kinderen in van die pakjes die 80 maten te groot zijn voor de meeste.
Alle motorhomes en trailers op de racetrack waren gedecoreerd in halloween sferen.
En ik heb mooi snoep uitgedeeld aan de kinderen.
Die kinderen zijn trouwens mega ondankbaar.
Het gaat letterlijk zo; die kinderen komen aan en zeggen 'trick or treat' in de meest droge stem mogelijk en kijken je niet aan, en ik gooi snoep in hun zakje terwijl ik doodvries in de kou, ik denk ik probeer nog leuk met ze te praten maar nee hoor, mooi verder naar het volgende snoep gaan ze.
De lieve kinderen gaf ik ook meer snoep, hoppa krijgde ervan.
Over drie weken is het de echte halloween, en dan zitten wij in Las Vegas dus wordt hopelijk nice:)

Maar goed toen was het alweer maandag ochtend en moest papa weer gaan.
Dus toen hebben we doei gezegd voordat ik naar school ging, ik natuurlijk lekker aan de jank, ik zag eruit als een hond op school maargoed.
Nu gaat weer helemaal prima:)

Dusss, dat was dat :)

Btw heel leuk de reacties die ik van iedereen krijg op m'n blog, thanks!

xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

Van reisblog naar fotoboek
reisdrukker.nl

1. Tom:
    16 oktober 2014
    He schatje, het was n fantastisch lang weekend. Ontzettend leuk om jou en je familie en al die vrienden te ontmoeten. Kei gezellig. We gaan snel ook zo'n racewagen kopen....haha. Ene, ik had ook n brok in m'n keel na het vertrek.
    Super was t. Xxxxx en have fun❤️