thank god, een nieuwe school

20 september 2014 - Nampa, Idaho, Verenigde Staten

hellooo :)

Hoppa goed nieuws, ik ga eindelijk van school veranderen.
Nu kan ik dus ook even flink eerlijk zijn over mijn vorige school, want mijn god dat was echt vreselijk.
Het was een charter school, en dat is een soort van privé school, echt mega klein, in mijn laar laag zaten 30 seniors. Like what the hell.
Nee ik vond het echt vreselijk daar, je kon er niks ze deden er niks qua highschool spirit etc. En iedereen was zó zweverig, niet normaal. De hele school zat vol met spreuken over respect, en dat je je dromen achterna moest gaan blabla.
Maar goed ik heb er wel een paar leuke mensen leren kennen dus dat is wel chill :)

Mijn moeder heeft er uiteindelijk voor gezorgd dat ik op die school terecht kwam want mijn organisatie deed er niet heel veel aan. Echt mijn moeder is echt een held, en krijg echt alles voor elkaar. Ze is naar zoveel mensen geweest, naar de school toe gegaan en echt driemiljoen mailtjes gestuurd en telefoontjes gepleegd en het is haar uiteindelijk gelukt!

Ik heb maandag mijn eerste schooldag op Meridan Highschool!
Het is maar 5 a 10 minuutjes met de auto dus dat is mega chill want dat betekent dat ik langer kan uitslapen, chill.

Dus vanaf nu kan mijn school leven echt gaan beginnen, ben heel blij en ik ken gelukkig al een paar mensen. Dit gaat wel heel anders worden want op deze school zitten ongeveer 1500 man op, terwijl op mijn andere school 200 man zat. Dusss we gun het zien :)

Verder is hier alles goed, mijn familie is heel chill, mijn moeder is echt heel grappig. Echt overal waar we heen gaan komt ze wel iemand tegen die ze kent, en dan letterlijk schreeuwt ze naar die gene: heeeee how are you, sooo good to see you blabla. En die gene staat dan 1 centimeter van haar af, en krijgt dan een mega knuffel. Echt geweldig mens. En dan wordt ik  natuurlijk altijd uitgebreid voorgesteld.

En mijn vader is ook heel leuk, echt tegenovergestelde van mijn moeder, veel stiller, heel sarcastisch enzo maar ook heel aardig en zorgzaam.

En mijn zusje is ook heel leuk, echt precies het tegenovergestelde wat ik ben maar ze is wel echt heel leuk.

Dusss, ik ben blij. Ik ben heeeel benieuwd naar maandag, zul je zien dat het echt een shit school is haha, dan kunnen we pas lachen.

Maar nee, het is sowieso nu al 80 x beter dan mijn charter school dus gaat helemaal goed komen, ben er allemaal heel blij mee :)

DIKKE KUS

Maak je reisblog advertentievrij
Ontdek de voordelen van Reislogger Plus.
reislogger.nl/upgrade

1. Maartje:
    20 september 2014
    Hell yeahh goed om te horen esje!
  2. Tom:
    20 september 2014
    Hè Meis, ja fantastisch dat dit nu gelukt is! Mama en ik zien ook meteen het verschil. Heerlijk dat je je nu ook bij je familie beter voelt. Het zijn helden! Heeeel veel plezier nu. Maak er wat van.
  3. Esmé:
    21 september 2014
    hoppa goed voor elkaar es! succes met je nieuwe schooltje, btw geweldig die blog van jou!
  4. Marit:
    23 september 2014
    Hahah es, geweldig dit! Ben blij dat je het leuk hebt daar!